reklama

Sila myšlienky a...ako to s ňou vidím ja

"Všetko, čo sme, je výsledkom toho, čo sme si mysleli." Budha (563-483 p.n.l.) Bývala som veľmi veľký negativista - neustále som sa zhadzovala, škriepila som sa so sestrou, ľutovala som sa...A to spôsobovalo, že som neustále videla môj svet v sivých farbách, ničomu som nedávala šancu. V škole som prežívala strašné stresy z písomiek napriek tomu, že som sa na ne dôkladne pripravovala. A takto sa to so mnou tiahlo...prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na to som prišla až na tejto dovolenke, z ktorej som sa včera vrátila. To čo som sa dozvedela je také prevratné, až sa mi z toho krúti hlava a chce sa mi smiať, pretože je to neuveriteľne jednoduché. Každý z vás si tým môže vylepšiť život na takú úroveň, že už nikdy, opakujem NIKDY nebudete musieť trpieť. Znie to šialene však? Ale šialene dobre. Nič si z toho nerobte, aj ja som bola dlho, predlho skeptická. Dovoľte mi to teda vysvetliť.

Kde sa to začalo?

Vždy som v mojej sestre videla konkurentku, hoci v škole nevyniká a ani si z toho nerobí ťažkú hlavu. Kedykoľvek sme sa pustili do hádky, argumentovala som až sa mi z hlavy parilo, no jej tichý výsmech a chladný pokoj ma pálil, pretože som sa cítila porazená (akokoľvek smiešne to môže znieť). Preto som sa napokon uchýlila k chabému poukazovaniu na jej nedostatky – pleť, zlý životný štýl a pod. A práve v tých momentoch ma zarážala – vždy povedala: „Aj tak sa mám rada.“
Často pri tom dokonca pobozkala svoj odraz v zrkadle, na čo som znechutene reagovala : „Narcis.“ Teraz už chápem prečo to urobila a poviem zrejme niečo zarážajúce ale...povedala by som to aj ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tohto roku sme sa vybrali na dovolenku do Chorvátska do oblasti zvanej Omiš Duče. Kým sme tam boli, snažila som sa so sestrou vychádzať, hoci malým hádkam som sa nevyhla a neustále som ju podpichovala, na čo sa paprčila i ona. A potom, veľmi pomaly a zľahka mi začali dochádzať súvislosti. Ako je možné, že napriek všetkému, čo robím som osamotená a moja sestra nie? Ako je možné, že na jej poznámky sa mamina neurazí ale na moje áno? AKO je možné, že dostane to čo chce a je si taká istá sama sebou?

Vysvetlenie mi dala Ivka, moja sestra, ktorú, ako si teraz uvedomujem, milujem. Povedala, že všetko je o psychike. Že všetko je v mojej hlave. A tým sa to začalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jeden večer, keď sme si šli ľahnúť a naši už zaspali, sme sa namiesto pozerania filmu začali rozprávať. Ivka mi odhalila Tajomstvo, Silu príťažlivosti – nazvite to ako chcete. Viem, znie to tak trochu bosorácky a šamansky. Ani vám to nejdem vysvetľovať, pretože by som to nedokázala tak skvele, ako to vypovie kniha Sila príťažlivosti či film Tajomstvo. Zistila som však, že treba byť vždy šťastným. Ak sa cítite dobre, nemáte žiadne skryté bloky, automaticky priťahujete dobré. Môžete mať, čo len chcete. To vy, VY ste autorom svojho života. Nikto iný.

Odkedy toto tajomstvo poznám, som šťastná. Skutočne a úprimne šťastná. Viem, že dokážem čokoľvek budem chcieť. Konečne som sa naučila milovať samú seba. Ak milujete samého seba, budú vás milovať i ostatní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem sa s vami o tento jedinečný zázrak podeliť, a preto pripájam link na samotný film Tajomstvo. http://www.youtube.com/watch?v=N4pnNT5KEyY

Prajem krásny a úspešný deň, nech už vyzerá akokoľvek J

Silvia Divéky

Silvia Divékyová

Silvia Divékyová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Maličkosti vytvárajú v našom nahrubo namaľovanom svete mozaiku plnú farebných kúskov. Niekto si poskladá okno jednofarebne, iný zas zapojí fantáziu a na ulicu pozerá farebne. Či už máte radšej jedno alebo druhé, ja chcem svojim písaním dať nahliadnuť cez obe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje postrehyDenník

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu