reklama

Attention! Letný denník začína už zajtra!

Vždy som chcela mať zaujímavý a vzrušujúci život, niečo, čím by som mohla zaujať iných ľudí natoľko, aby ma sledovali. Závidela som úspešným blogerom, ktorý písali o svojich každodenných skúsenostiach a čitatelia boli z toho jednoducho nadšení. A teraz mám i ja niečo, čím sa môžem pochváliť celému svetu! V stredu odlietam do Spojených Štátov Amerických!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

O tomto som snívala odkedy som zistila, že angličtina je zábava. Chcela som „spíkovať“. Preto som sa rozhodla, že počas môjho pobytu v Amerike budem každý deň (podľa možností) písať moje dojmy, zážitky, postrehy. Jednak verím, že to zlepší moje vyjadrovacie schopnosti – nakoniec, budem v americkej spoločnosti niečo cez mesiac, na druhom mieste verím, že možno i vás, milí čitatelia, by mohlo zaujímať, ako to tam skutočne funguje – nie každý deň totižto dostanete príležitosť na takýto výletík.

Amerika určite nebude taká ako je v tých filmoch. Aká však potom bude? Dobrá? Úchvatná? Neviem. Sama netuším čo ma tam čaká, ale nesmierne sa teším na pobyt u mojej tety v Bostone. Program ma však zavedie i do slávneho New Yorku, Providence, New Jersey a Pittsburghu. Určite sa pôjdeme pozrieť aj na iné miesta (najviac sa teším na Harvard – majú krásnu veľkú knižnicu a na hokejový štadión Boston Bruins), ale v tomto momente presnejší program neviem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže, aby som to zhrnula, budem sa vám tu spovedať z toho čo zažijem. Vopred upozorňujem, že nie som nejaká „suchopádna novinárka“, takže moje články – denníkové vstupy budú prekypovať mojimi emóciami. Veľmi, veľmi sa na to teším, až mám pocit, že mi vyletí srdce z hrude. Tak čo, pridáte sa na cestu do Ameriky so mnou?

Silvia Divékyová

Silvia Divékyová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Maličkosti vytvárajú v našom nahrubo namaľovanom svete mozaiku plnú farebných kúskov. Niekto si poskladá okno jednofarebne, iný zas zapojí fantáziu a na ulicu pozerá farebne. Či už máte radšej jedno alebo druhé, ja chcem svojim písaním dať nahliadnuť cez obe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje postrehyDenník

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu