reklama

Denník No.1: Cestovná horúčka alias posledné prípravy

Dnešný deň sa niesol v duchu posledného dňa pred odletom. Zázračne ma hneď ráno nechytila panika z cestovania. Vedela som, že budem mať ešte kopu vybavovačiek a tak som si šetrila nervičky na večer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ráno sme museli s našimi vybaviť zopár formalít - v prvom rade sme sa museli zastaviť v TATRA banke, kde som si založila môj historicky prvý študentský účet. Personál bol veľmi milý, dokonca aj riaditeľ banky mi pogratuloval k prvému účtu. Dizajn kartičky som si mohla vybrať. Tento proces nám trval dooosť dlho a cítila som sa ako na autogramiáde - ak som nepodpísala 20 papierov tak ani jeden. Cítila som sa tak trochu "celebritne". Čerešničkou na torte bola darčeková karta na desať eur, ktorú som dostala za založenie účtu. Takže, ak sa chystáte po nový účet, odporúčam práve TATRA banku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom sme boli zameniť eurá za pár "zelených papírkú". Musím konštatovať, že naše eurá sú omnoho krajšie! Ďalej sme museli behnuť do UNIONU - viete ako, americké zdravotníctvo nie je to najlacnejšie. Kým sme vybavili týchto pár vecí, bol už obed a tak som sa zastavila na skutočne slovenskú kuchyňu - do čínskej reštaurácie SHANGHAI. Jedlo bolo super, ale ledva som ho do seba napratala!

Nasledovali klasické nákupy a mohla som sa pustiť do balenia. V tom momente mi to akosi trklo v hlave. Ja skutočne letím do Ameriky! Balenie bolo prekvapivo rýchle. No, vlastne ani nie, oblečenie som si navyhadzovala von zo skrine už dva dni vopred.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napokon som sa šla rozlúčiť s mojimi najbližšími, keďže ma naši museli zaviesť ku babke od ktorej zajtra ráno o pol tretej odchádzam s manželom mamininej sesternice - Američanom Davidom na viedenské letisko, z ktorého nám to letí o siedmej hodine rannej. Potom by mal nasledovať prestup v Amsterdame a pristanem v Bostone, z kadiaľ sa zvezieme do Providence. Tam vraj pôjdem na skvelý americký steak. No som zvedavá.

Ach, milí čitatelia, keby len viete...nooo, vlastne asi ma už drapla tá cestovateľská horúčka. Poviem pravdu, trochu ma trápia obavy, ale myslím, že všetko bude fajn...dúfam.

Takže, sledujte ako sa to vyvinie - nasledujúce vstupy by som chcela vyplniť viacmenej fotografiami, tak hádam vás neunudím k smrti ;).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vaša trochu nervózna pisateľka

Silvia Diveky

P.s. Moje krátke správičky môžete sledovať na mojom twitteri:Follow @sisawinx

Silvia Divékyová

Silvia Divékyová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Maličkosti vytvárajú v našom nahrubo namaľovanom svete mozaiku plnú farebných kúskov. Niekto si poskladá okno jednofarebne, iný zas zapojí fantáziu a na ulicu pozerá farebne. Či už máte radšej jedno alebo druhé, ja chcem svojim písaním dať nahliadnuť cez obe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje postrehyDenník

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu