reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Divékyová

Silvia Divékyová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Maličkosti vytvárajú v našom nahrubo namaľovanom svete mozaiku plnú farebných kúskov. Niekto si poskladá okno jednofarebne, iný zas zapojí fantáziu a na ulicu pozerá farebne. Či už máte radšej jedno alebo druhé, ja chcem svojim písaním dať nahliadnuť cez obe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje postrehyDenník

reklama

Moje postrehy

Naše islandské základy

Silvia Divékyová

Naše islandské základy

Island – krajina ľadu a ohňa, krajina, kam som si myslela, že nikdy nezavítam. Toto miesto však zmenilo všetko, čo som si kedy myslela alebo nemyslela. „It’s a pity we don’t whistle at one another like birds. Words are misleading.

  • 11. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 899x
  • 0
Masky

Silvia Divékyová

Masky

V živote sa skrývam za masky. Maľované, vyrezávané, papierové, plastové, s benátskymi vzormi a vtáčími perami, na paličkách, so stuhami alebo na gumovej šnúrke. Masky sa stávajú každodenným odevom, ktorý skladám až večer keď líham do postele, no niekedy sa stane, že zabudnem na masku ktorú mám pravé na tvári a zaspím aj s ňou.

  • 1. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 279x
  • 0
Attention! Letný denník začína už zajtra!

Silvia Divékyová

Attention! Letný denník začína už zajtra!

Vždy som chcela mať zaujímavý a vzrušujúci život, niečo, čím by som mohla zaujať iných ľudí natoľko, aby ma sledovali. Závidela som úspešným blogerom, ktorý písali o svojich každodenných skúsenostiach a čitatelia boli z toho jednoducho nadšení. A teraz mám i ja niečo, čím sa môžem pochváliť celému svetu! V stredu odlietam do Spojených Štátov Amerických!

  • 16. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako ma ovplyvnila spoločnosť

Silvia Divékyová

Ako ma ovplyvnila spoločnosť

Na dnes by som vám rada povedala niečo o mne. Chcem aby ste pochopili, prečo som aká som. Aj to, ako niekedy dokáže spoločnosť rôznorodo reagovať na človeka a ako to daného jedinca dokáže ovplyvniť.

  • 16. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Sila myšlienky a...ako to s ňou vidím ja

Silvia Divékyová

Sila myšlienky a...ako to s ňou vidím ja

"Všetko, čo sme, je výsledkom toho, čo sme si mysleli." Budha (563-483 p.n.l.) Bývala som veľmi veľký negativista - neustále som sa zhadzovala, škriepila som sa so sestrou, ľutovala som sa...A to spôsobovalo, že som neustále videla môj svet v sivých farbách, ničomu som nedávala šancu. V škole som prežívala strašné stresy z písomiek napriek tomu, že som sa na ne dôkladne pripravovala. A takto sa to so mnou tiahlo...prečo?

  • 15. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Novinárka a bez širokých lakťov? Nemožné!!!

Silvia Divékyová

Novinárka a bez širokých lakťov? Nemožné!!!

V dnešnej veľmi negatívne naladenej spoločnosti sa často stretávam s odmietavými postojmi, predsudkami a vierami, ktoré sú v nás tak silno zakorenené, až ovplyvňujú naše vlastné konanie - i keď nevedome.

  • 14. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu